سالانه یه میلیون نفر تو کنکور ثبتنام میکنن با کلی امید و ارزو این جمعیت یه کلانشهر هس چطور اموزش و پرورش این همه بی توجه هس من قبول دارم تو بخش کنکور جز تقلب عده کمی بی انصافی خاصی نشد ولی تو قسمت نهایی هرسال تاس میندازن نمره میدن سال یازدهم من تو دینی۱۹گرفتم درحالی که من میگفتم خوب اصلاح کنن۱۸میشم تو همون سال تو روان۱۵گرفتم درحالی که در حد۱۸نوشتم و امسال کلا نمره ها کم بود اقا اصلا ما داریم بهونه می گیریم باشه ما میخوایم ورقه خودمون بعد اصلاح ببینیم به صورت دستی هم که اصلاح نمیشه می تونن سیو کنن تا این همه بی انصافی لتفاق نیفته