2777
2789
عنوان

دوستان بیاید

116 بازدید | 15 پست

دوستان این جا وسیله ای (جا لوازم آرایشی جا لوازم التحریر جا برسی و...)نمدی رومیزی هم بادوعروسک دختر وپسر که هرکدوم بزرگ و۲۵ سانتن وقوطی ۱۲سانته بگید هم اگر یک دختر بود بگین چه قیمت می ارزه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوتاش رو بده دختر و پسر رو ۱۰۰ تومن ( میدونم خیلی زحمت کشیدی براش ولی من باشم بیشتر از این پول برای ...

ممنون عزیزدلم ولی من درست نمیکنم از یه خانومی میخوام بخرم بفروشم دختروپسر باهم ۲۵۰ت و تک رو ۱۵۵ت میفروشه در رنگ های مختلف ولی خب به من یه کم کمتر میده که منم این قیمت بفروشم سود کنم سایز کوچکتر هم داره لبوبو کرومی کیتی مینیون باب اسفنجی اونارو ۱۱۰ت میفروشه به من یه کم کمتر میده

دوتاش رو بده دختر و پسر رو ۱۰۰ تومن ( میدونم خیلی زحمت کشیدی براش ولی من باشم بیشتر از این پول برای ...

تازه پول ارسالم باید بدم اون عروسکیا ۱۲ سانت ۱۱۰ ۱۵ سانت ۱۲۰

خیلی شیک وقشنگ وپرزحمتن متریالش گرونه پرکاره تزیینات زیاد داره ولی به نظرم اون قیمت بزای اینک من بفروشم منصفانست نه که به من یه کم کمتر بده زیاد باید بهم تخفیف بده تا بی ارزه یه کم تخفیفش میشه هزینه ی پست نمی ارزه منم باید سود کنم  پس بقیه هم مثل تو قیمت بدن عزیزم رودستم میمونن ونمیخرن پس بیخیالش نمیخرم ازش مرسی عزیزدلم💖😘

من عروسک ازین معمولی تر رو گرفتم ۱۰۰تومن برای همین گفتم هرکدوم ۱۵۰ می ارزه اگر دوتا باشه ۳۰۰

آره خودشون ودیدم ازعکسشون خیلی خوشگلترن سایزشونم بزرگه وتزیینات زیاد دارن یه دختر وقوطی ۱۵۰ دوختروپسر وقوطی ۲۵۰ پس خوبه یه خانومیه این قیمت میفروشه میخوام تخفیف خوب بگیرم که منم این قیمت بفزوشمو خودمم یه کم تزیینات روشون انجام بدم ممنونم عزیزدلم ازنظر عالیت

😘😘😘آره عزیزم

گلم دوستامم مثل دوستای اینجا گفتن ۱۵۰ تک دختروعالی میده و۲۵۰ دختروپسررو و جاهای دیگ ۳۵۰ تا ۴۰۰ت روگفتن این قیمت میدن راستم میگن ها الان ۱۰۰ ت پول یه جوراب نیست اون قوطی تزئینات وکاورش فقط بیش از ۱۰۰ت می ارزه این  تازه عروسکم داره میخرم تخفیف خوب میگم بهم بده توکل بخدا انشاءالله ازم بخرن دعاکنید

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز