2789
عنوان

حالمو بهم زد 💔😑

148 بازدید | 14 پست

رفتیم دو دقیقه بیرون یه هوایی بخوریم با بوی بن.گ


خفمون کرد یکی نیست بگه پسرتو جمع کن مگه ما مجبوریم تحملش کنیم تو خونشون بکشه اگه کسی چیزی گفت واقعا حالم بهم خورد بوی گندی داره خیلیییی

خلاصه زندگی تو پایین شهر این موضلات هم داره😑

بالا شهریا میرن تا مغازه ده تا لندکروز میبینن ما بوی گند بن.گ


شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

بنگ همون تریاکه؟

پسرم دوستت دارم من تو را رها میکنم تا تجربه کنی بیاموزی و از میان درست و اشتباهاتت قد بکشی و چون ستاره بدرخشی خدایا شکرت ❤️زیبابپروران وسالم نگه دار اورا❤️ خدایا دوستت دارم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری تشخیص میدید من فقط یا میگم بوی سیگاره یا بوی اشغال

نمیفهمیدم والا از برکت سر همسایمون دیگه فهمیدیم

هر وقت این بو میاد یعنی داره تو کوچه میکشع

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

تریاک که بوش قابل تحمله نه اینطور بگم بو کدو گندیده میده

ای بابا سخته خدایی نباید بکشن بوش بیاد برای همسایه  ما طبقه پایینو میاد توی بالکن سیگار میکشه یه موقع پنجره ی ما باز باشه بوش توی خونه میاد گاهی اوقات صبح زود سردرد میگیرم از بوش ولی خداروشکر الآن انگار کمتر شده دیگه بویی حس نمیکنم انشاالله که ترک کرده

پسرم دوستت دارم من تو را رها میکنم تا تجربه کنی بیاموزی و از میان درست و اشتباهاتت قد بکشی و چون ستاره بدرخشی خدایا شکرت ❤️زیبابپروران وسالم نگه دار اورا❤️ خدایا دوستت دارم❤️

ای بابا سخته خدایی نباید بکشن بوش بیاد برای همسایه ما طبقه پایینو میاد توی بالکن سیگار میکشه یه موق ...

سیگار که چیزی نیست والا قابل تحمله 

این بو فاضلاب میده از فاضلابم بدتر

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792