2777
2789
عنوان

حق با کیه😐😐

| مشاهده متن کامل بحث + 282 بازدید | 27 پست

به نظرم نه ازدواج کن نه جایی سرکار برو نه کلا کار ایجاد کن همینطوری تو خونه بمون کاری نکن 😐😐

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شیک بازی نیست عزیزممن نگفتم بهم بگه دختر نازممم یا خواهش کنه که من سفره جمع کنم فقد میگم لحنش ملایم ...

پس مادرای دیگه رو ندیدی!!!!همه مامانا یه امیرجلالی درون دارن 

مادر و پدر رو از این قائده مستثنی کن.

والا سعی میکنم من همیشه بهترین چیزا رو اول برا پدر و مادرم خواستم و همیشه هواشونو داشتم اما نمی‌دونم چرا این حرفا تو کتم نمیره 

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

والا سعی میکنم من همیشه بهترین چیزا رو اول برا پدر و مادرم خواستم و همیشه هواشونو داشتم اما نمی‌دونم ...


با خودت بگو، فقط پدر و مادرم میتونن با من با این لحن صحبت کنن. در جواب فقط باید بگم. چشم، باشه. 

مطمئن باش خیرش رو تو زندگی‌ت میبینی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز