سلام دوستان من شینیون کارم هرسالنی میگم میگن شینیون کار دارن به هرکسی پیام میدم که مشتری بشن حتی رایگان کسی نمیاد انگاری همه در ها بسته شدن نمیدونم چیکار کنم لطفا ی دعا برای جذب مشتری بگین ی راهکاری بدین دستم خالیه 🥲
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
اره هر روز تبادل با پیج ها انجام میدم به سالن دار ها پیام میدم نمونه کار همم خداییش خوبه ولی ی مدتی ...
پس به نظر میاد کاملا حرفه ایی باشید
به نظرم سعی کنی خلاق باشی،توی ادیت زدن،شنیون مورد نظرت خلاقیت خیلی مهمه
نمیتونی توی سالن ها کار کنی؟
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
اخلاقی که خب مشکلی ندارم تا جایی که سعی میکنم خوش اخلاقیمو نگه میدارم ولی اصلا تماس با سالن دارها می ...
پس به نظر من توی همون پست هات تغییر ایجاد کن
توی شنیون هایی که انجام میدی خلاق باش
ایدی پیشت رو میتونم داشته باشم؟
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
بله حتما فقط میتونم تو این تاپیک نفرستم ؟کجا براتون ارسال کنم؟
اره حتما درخواست میدید؟
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀