سلام شوهرم تعمیرات موبایل داره دوساله ازدواج کردیم منو به زور ژن خودش کرد دوسش نداشتم اختلاف سنیمون هم خیلیه 13 ساله اختلاف سنیمون
الان بار چندمشه خیانت کرده منم دیگه نمیخوام کوتاه بیام جدا نمیشه اگه باهاش خوب شم بازم انجام میده
بدش میاد عکسمو فیلم و چیزی بزارم اینستا
منم پیجو داشتم میخوام تولید محتوا کنم جوری که تعمیرات موبایل رو ول کنه یا از هم جدا شیم
اصلا به ذهنم خطور نمیکنه باید چکار کنم