setiatara مدیر استارتر عضویت: 1400/12/16 تعداد پست: 32216 عنوان دختری ک خشگله 118 بازدید | 12 پست بدون عمل خشگله قدبلندولی ساده دلرحم مهربونتو این زمونه بدبخت میشه؟؟ 1404/07/08 | 18:14 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سرسخترین عضویت: 1403/01/31 تعداد پست: 10795 قطعا خوشبخت کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞
هلنا۱۲۳۴۵ عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 6524 آره واقعا ولی اونی که قیافه نداره ولی زبون داره و بدجنسه برندست
djcnfufhvh عضویت: 1401/04/14 تعداد پست: 773 ممکنه بشه ممکنه نشه معلوم نیست به خیلی از چیز های دیگه ربط داره
سرسخترین عضویت: 1403/01/31 تعداد پست: 10795 نخیر انشالله که خوشبخت کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞
setiatara مدیر استارتر عضویت: 1400/12/16 تعداد پست: 32216 این ویژگی ها ربطی به خوشبختی و بدبختی نداره خب زیبایی تاثیر داره تو انتخاب کردن و انتخاب شدن و زرنگی و هفت خط بودن هم مؤثره منظورم از زرنگی باهوش بودن نیس بدجنس بودنه و کلک زدنه
_کاوه_ عضویت: 1402/01/27 تعداد پست: 3258 نه چرا باید بدبخت بشه ! اینا خصوصیات بدی نیستن .ولی در کل بستگی به انتخابش هم داره