2777
2789
عنوان

معلم ابتدایی

59 بازدید | 4 پست

این چند روز اینقدر بچه ها شلوغ کردن و منم مجبور شدم با صدای بلند حرف بزنم، تارهای صوتیم آسیب دیده. صدام گرفته، گلوم هم خیلی درد می کنه😭

ما ندرتاً دربارۀ انچه کـه داریم فکر میکنیم، درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم کـه نداریم. «شوپنهاور»

سلام میشه به نیت امام زمان عج و به نیت حاجاتی که دارم یه حمد بخونین ؟

الهی خیر ببینین به حق امام جواد علیه السلام 

یه دختر مهربون لر که تهران دنیا امده ولی تبریز زندگی میکنه و ارزوی دیدن شیراز داره ولی نه لری بلده نه تبریزی نه شیرازی اسمم عسله ولی همه منو به اسم فاطمه میشناسن پس تو هم فاطمه صدام بزن و برام دعا کن مهربونم میشه برای ظهور و سلامتی مولامون یه صلوات بفرستی اگر دوست داشتی یه صلوات و یا یه حمد برام میخونی و برام دعا کنی ؟ ان شالله خدا هزار برابرشو برای خودت رقم بزنه مطمعن باش امام زمان صداتو میشنوه فقط کافیه هرروز بهش یه سلام بدی و باهاش حرف بزنی کاربری دست 3 نفره. سه تامون دختر هستیم یه شماره بیشتر نداشتیم بقیه تعلیق شده بودن ولی اکثرا خودم تو سایت هستم .. اگر کافه یا رستوران خوبی توی تبریز میشناسید بهم معرفی کنید یا جاهای گردشگری نظرتون راجب رشته معماری بگید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ی روشی پیدا کن بدون داد و فریاااد

غیر ممکنه😆 وگرنه اصلا بچه ها صدات رو نمی شنون

ما ندرتاً دربارۀ انچه کـه داریم فکر میکنیم، درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم کـه نداریم. «شوپنهاور»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792