با پسری ک تو ارتباط عاطفی هی ناله و ادا درمیاره چکار کنم فعلا کات نمیشه چون ی سری قول و قرارها بینمونه
هردفعه همین بازی درمیاره
میگ
پیام اول: وقتی میام پیشت ناراحتی؟ ن
پیام دوم:احساس میکنم میخوای زودتر برم . دوست ندارم تو حس بدی داشته باشی
همش خودش لوس میکنه حوصلم سر میره
پیام سومش:
واقعیتش اینه که درکت میکنم از دستم اذیت باشی . برا همین دیگه نمیام پیشت . فردا بزار پشت در میام میبرم و میرم
امانتی رو میگ