پدرام۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/08/08 تعداد پست: 1775 عنوان کنکور 84 بازدید | 5 پست سلام جو و ارتباطی که بین خانوم و آقایون ها در دانشگاه آزاد و دولتی هست فرقی بینشون هست یا نه چطور ؟ 1404/07/06 | 16:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
galbesh عضویت: 1404/06/19 تعداد پست: 288 مثلا فک میکنی مردای دانشگاه ازاد با دولتی چ فرقی دارن مردن دیگه🤣
داکترفارما عضویت: 1402/08/04 تعداد پست: 827 مثلا فک میکنی مردای دانشگاه ازاد با دولتی چ فرقی دارن مردن دیگه🤣 😁😁
mmmmbb عضویت: 1400/07/05 تعداد پست: 8671 خداشکر تاپیک متفاوت زدی 😐از شرایط ازدواج رسیدی به رابطه قبل ازدواج اما خب فرق خاصی نیست بین دولتی آزاد 😬 با احترام به همه نظرات ، لطفاً موافق یا مخالف نظرات من بودید ،ریپلای نکنید . مخاطب من صرفاً استارتر
8nafas عضویت: 1403/10/21 تعداد پست: 685 سلام جو آزاد بیشتر به درد رابطه میخوره اصولا دخترا بیشتر به خودشون میرسن و این حرفاولی دولتی فضاش علمی تره و ارتباطای عمیقی اصولا شکل نمیگیره اگرم بگیره به احتمال ۹۹ درصد منجر به ازدواج میشه😂
فازله عضویت: 1399/10/03 تعداد پست: 1050 نمیدونم. فکر کنم پسرای دانشگاه ازادکمی خوشتیپ ترن. ما دولتی بودیم همههه قد کوتاه. اصن تیپ و قیافه خوبی نداشتن انسان های بی هدف، مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند