2777
2789
عنوان

حیلییی چربههه

403 بازدید | 29 پست

موهام خیلی چربه امروز میرم حموم فرداش چرب میشه شماها چیکار کردین؟اینایی که موهاشون چربه چی میکنید چرب نمیشه خسته شدم اهههه 

هر نظری دادم هر چی حرف زدم لایکم نکنیدد🥲🫂

چ شامپویی استفاده میکنی؟؟؟

قیافه من 🔫😑😑 وقتی توی تاپیک خانومای باردار میرم۰۰۰ از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره🔫😑 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه🔫😑تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه🔫😑یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه🔫😑 موز خوردم بچم نیوفته🔫😑 چایی داغ خوردم بچم نسوزه🔫😑 الویه خوردم تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره🔫😑 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑باد پرده رو تکون داد نوار سرپی توی پرده توی هوا معلق نشه روی بچم اثر بزاره🔫😑😑 بچه فامیل با لیزر اسباب بازی انداخت رو شکمم واسه بچم ضرر نداره🔫😑 عطر میزدم تاپم نازک بود ریخت رو شکمم بچم خفه نشه🤕😑😑 کشمش خوردم بچم فلان نشه... یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه... مادر شوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی، مگه چند روز دیگه داری تا زایمان؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑 خواستم بدونی که تا ابد هرجا ۲۰۷ مشکی ببینم قلبم مچاله میشه بخاطر تو 💔🕊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سالها اینطوری بودممتخصص پوست گفت هفته ای یه بار شامپوی کتوکونازول بزناوایل میگفت هفته ای دوبار بز ...

واقعا تاثیر داره؟

هر نظری دادم هر چی حرف زدم لایکم نکنیدد🥲🫂

لایه  بردار کف سر  لورال هفته یکبار قبل حموم استفاده میکنم

ده مین میزارم میمونه بعدش با شامپوی مخصوص موهای چرب داو میشورم و تا چند روز چرب نمیشه

کاربری دست دو نفره یکی ایران ، یکی خارج(المیرا)

بایه بردار کف سر لورال هفته یکبار قبل حموم استفاده میکنمده مین میزارم میمونه بعدش با شامپوی مخصوص م ...

چه حوببب امیدوارم جواب بده

هر نظری دادم هر چی حرف زدم لایکم نکنیدد🥲🫂

یبار میشورم اوک شاین هست کلا هر شامپویی میزنم باز همینه

یه همکار داشتیم سرش از شدت چربی بو میداد.........................با شامپو داروگر شست خیلی بهتر شد.......حالا اونم امتحان کن

خودت باش...مگه خودت چشه؟

یه همکار داشتیم سرش از شدت چربی بو میداد.........................با شامپو داروگر شست خیلی بهتر شد... ...

😂😂وای داروگر خیلی میگن بده موهارو خراب میکنه..

هر نظری دادم هر چی حرف زدم لایکم نکنیدد🥲🫂

واقعا تاثیر داره؟

اره خیلی تاثیر داشت

فکر کن من حموم کرده بودم رفته بودم مطب دکتر دکتر فکر کرده بود چند روز قبل حموم بودم وقتی بهش گفتم دوساعت پیش حموم بودم تعجب کرد

بعد بهش برند شامپومم گفتم دیگه کلا رد داد بنده خدا 

گفت پس موهات چربه کلا

من و مامانم و داداشم اینطوری هستیم حالا من از ده سال پیش شامپو زدم اوکی شد

ولی کلا من رنگ کنم و دکلره کنم کمتر چرب میشه 

یا سنم کمتر بود بیشتر چرب میشد 

الان دیگه به اون صورت چرب نمیشه 

ولی خیلی کمکم کرد شامپوش

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز