اگه یه خانمی شرایطش خوب باشه شرایطی نداره که کل حقوق اولیه انسانی و حیوانیش!!! رو تقدیم همسر نکنه؟ حتی اگه بره یه روستای دور؟ آخه برده مفت شدن سخته!
آخه پلشتا کل حق زن ایرانی یه مهریه اس که رسما وعدا سر خرمنه و فقط روزی که خبر مرگت بیاد به جای ارث نداشته قایل وصوله!
چرا نمیفهمید با بدبختتر کردن نصف جامعه، بالا نمیرید زحمت دوشیده شدن خودتون رو نصف میکنید.