اونهایی که میگین مرد اگه خوب باشه ازمهریه نمیترسه باهاشون موافقم
ولی همیشه جدایی بخاطر مرد نیست
خیلی ازدواجا دیدم که ازاول بخاطر گرفتن مهریه امضاشده
خیلی از زن ها خیانت میکنن و مرد بازم باید مهریه شو بده
بعضیاهم زندگی شون خوبه جداهم نمیشن ولی مهریه رو میگیرن
این واقعا ظلمه به مرد
نمیشه چون زنیم مردستیز باشیم