2777
2789
عنوان

پام شکسته

231 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من پام پیچ خورد کف پام شکست و بعضی از استخونا ترک برداشتن دکتر گفت یه ماه تو گچ باشه من سر ۲۴ روز در آوردم گچ رو

الان پام درد میکنه و کبود شده

میترسم زمین بزارم


به نظرتون طبیعیه؟؟؟؟

بدجور نگرانم

سلام. حال همه ما خوب است. ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند. با این همه عمری اگر باقی بود طوری از کنار زندگی میگذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و نه این دل نا ماندگار بی درمان

رو زمین نمیتونی بذاری که طبیعیه تا یه مدت ممکنه درد بکنه به مرور زمان خوب میشه البته باید عکس بگیری بازم ببینی گرفته یانه 

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
رو زمین نمیتونی بذاری که طبیعیه تا یه مدت ممکنه درد بکنه به مرور زمان خوب میشه البته باید عکس بگیری ...

ممنونم

سلام. حال همه ما خوب است. ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند. با این همه عمری اگر باقی بود طوری از کنار زندگی میگذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و نه این دل نا ماندگار بی درمان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم کف پام شکست.استخون انگشت کوچیکه که به مچ وصله.از نهم مهرماه توگچ.امروز رفتم عکسش گرفتم.دکتر گف یکم جوش خورده.برو دو هفته دیکه عکس بگیر و بیا.یه چندتا قرصم بهم داد.تو چطوری؟بعد که گچ دراوردی لنگ میزنی؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز