2789
عنوان

کنکور

58 بازدید | 5 پست

سلام 

فکر می کنید رشته ی ریاضی تجربی واقعا سخت تر از انسانی هست یا هر رشته ایی سختی های خودش رو داره؟

مثلا درسهای انسانی رو برای دانش آموز ریاضی تجربی بزارن به راحتی میخونه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهم اینه آخرش به درآمد برسی نه اینکه بری یه رشته چرت بخونی لیسانس بگیری بچسبونی دیوار حالا یا ریاضی ...

عزیزم شما پزشکی خوندید ....چند درصداختمال داره کسی با ۹ساعت مطالعه بتونع رشته تاپ قبول بشه پایه صفر.وفاصله ازدرس۸سال.؟؟؟نظر پاقعیتون میخوام بدونم

آقای حیایی شما راست گفتید......هر کی نردبون خودشو داره کاش ما هم نردیون خودمون پیدا کنیم...🙁برای حال دلم یه صلوات بفرست.

عزیزم شما پزشکی خوندید ....چند درصداختمال داره کسی با ۹ساعت مطالعه بتونع رشته تاپ قبول بشه پایه صفر. ...

بله در حاضر دانشجوام...مطالعه تون باید هدفمند باشه همراه با برنامه ریزی و دیسیپلین...اگه بی هدف درس بخونید تست بزنید با روزی ۱۲ ساعت هم ممکنه رتبه خوبی نیارین حتما روش مطالعه ، انواع تست زنی ، مدرس مناسب سطح درسی تون به همراه کتاب تست مناسب پایتون بخرین کار کنین... به خاطر اینکه سالهاست از کنکور دور بودین پیشنهاد میدم چن ماه با مشاور کار کنین چم و خم مسیر دستتون بیاد بعد خودتون تنهایی ادامه بدین آزمون و تحلیل هم فراموش نکنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز