منخودمانسانیم تاریخ و جامعه و بعضی درساش واقعا سخت و فشردس و واقعیت اینه که همه رشته ها سختی دارن بستگیبه پشتکار و تلاش خودت هست اما خوبی انسانی اینه که درساش حفظیه و مفهمومی قشنگ اگر گرفتی چی گفت درس دیگه تموم و تست کنکور رو خوب میزنی ولی واسه تجربی ریاضی چون فرمولیه ممکنه یه سوال جوابش از چندتا فرمول اینا بیاد به خاطر همین مثلا میگن یکم اونا حالا تلاش بیشتر رو میطلبه