2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

متقاضی بیشتری داره و قبولی توی تجربی خیلی سخت تر از ریاضی و انسانیه


خسته ام.                                                                                                                             چای داری بدهی                                                                                                                   لغزش سینی چشمان تو دیدن دارد,💞

من‌خودم‌انسانیم تاریخ و جامعه و بعضی درساش واقعا سخت و فشردس و واقعیت اینه که همه رشته ها سختی دارن بستگی‌به پشتکار و تلاش خودت هست اما خوبی انسانی اینه که درساش حفظیه و مفهمومی قشنگ اگر گرفتی چی گفت درس دیگه تموم و تست کنکور رو خوب میزنی ولی واسه تجربی ریاضی چون فرمولیه ممکنه یه سوال جوابش از چندتا فرمول اینا بیاد به خاطر همین مثلا میگن یکم اونا حالا تلاش بیشتر رو میطلبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز