2777
2789
عنوان

عالی شد🫠🫠🫠

137 بازدید | 15 پست

Pms هستم سرمام خوردم 

بدنم داره از هم میپاشه 🙃🙃🙃

چرا انقدر ضعیفم من آخه

ای کاش یه راهی پیدا کنم برای این ضعف بدنی

ازمایشامم اوکیه ها

خوب غذا میخورم .مکمل مصرف میکنم 

بازم انگار ن انگار😭😭😭

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر روز صبح ی سیر پوست بکن ریز ریزش کن آب بجوشون بذار ولرم بشه ( داغ نباشه)یکم زردچوبه بریز سیر ها رو ...

ب سیر حساسیت دارم

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

این موقع ها حلوا بخور کاچی بخورمایعات گرم

کاچی تا حالا نخوردم 

مامانم گفت سر زایمانش فقط یبار خورده 

مایعات گرم فقط نبات داغ میخورم😅😅😅

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

خرما و گردو بخور

خرما میخورم

نوروبیون بزنم بنظرت؟


متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

خب همون آب زردچوبه هم خوبه

مرسی عزیزم🌹

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

خرما میخورمنوروبیون بزنم بنظرت؟

نمیدونم عزیزم 

خرما و گردو با هم منظورم بود 

هسته خرما در بیار به جاش گردو بذار 

چایی و دارچین با نبات هم خوبه

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

کاچی تا حالا نخوردم مامانم گفت سر زایمانش فقط یبار خورده مایعات گرم فقط نبات داغ میخورم😅😅😅


کاچی خیلی مقویه حتما مصرف کن

هل و گلابم داره آرامش میده بهت

آب جوش و نبات نعنا هم خوبه

نمیدونم عزیزم خرما و گردو با هم منظورم بود هسته خرما در بیار به جاش گردو بذار چایی و دارچین با نبات ...

اها 

مرسی عزیزم 

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

کاچی خیلی مقویه حتما مصرف کنهل و گلابم داره آرامش میده بهتآب جوش و نبات نعنا هم خوبه

پس یاد بگیرم کاچی


مرسی عزیزم از راهنماییت🌹🌹

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم کننده

anychan | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز