2777
2789
عنوان

امشب عروسی

148 بازدید | 16 پست

دعوتیم طبق روال همیشه دختر عموی دخترم 8سالشه یکسال بزرگترازدخترمه میخاد بیاد به همه بچه ها بگه بیاید بافلانی( دخترمن) قهرکنیم بعدهمشون بادخترم قهرمیکنن حالم ازش بهم میخوره افریطه شیطان صفت اصلابچه نیست. بگین من چکارکنم البته نمیزارم دختر بفهمه که من انقدحرص میخورم گفتم اصلا مهم نیست شما باید دوستای دیگه پیدا کنی اونا رو محل نذارین. توروخدا بگین من چکارکنم ازدست این بچه یه راهی پیشنهاد بدین بچزونمش دیگه تکرارنکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با بچه ۸ ساله رقابت میکنی بعد بهش میگی عفریته شیطان صفت؟

بنظرم مشکل از تودته

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
من باشم تنها گیرش میارم دهنش سرویس میکنم

گیرش آوردم دعواش کردم بامهربونی گفتم ولی بخدا این بچه نیست من حس میکنم شیطانه اون لحظه میپذیره تا بچمو گیرش میارن بازم همینه

همچین بچه ایو بزنی صداسگ بده

به مادرش بگومن فرصت داده بودم روتربیتش کارکنی که میبینم همینه که هست بعدنکه دخترمنم مثه دخترتونیس فک میکنه طرف مقابلش کیه غصه میخوره گوشزدکن که بابقیه بچهاکاری نداشته باشه دختررررت

با بچه ۸ ساله رقابت میکنی بعد بهش میگی عفریته شیطان صفت؟بنظرم مشکل از تودته

بابا منکه از اول اینجوری نبودم بخدا انقد بهش محبت میکردم انقد دوسش داشتم میبینم بچمو میچزونه خوب ناراحت میشم دخترم انقد مظلومه

به دختر خودت قوی بودن رو یاد بده ، قهر کردن بقیه چه اهمیتی داره؟

خیلی باهاش حرف میزنم بهش یاد دادم اصلا اهمیتی نداره توهم محلشون نزار برا خودت دوست جدید پیدا کن الان خیلی بهترشده ولی ازون بچه حرصم میگیره که چرا باید به بچه ها بگه بیاید بافلانی قهر باشیم

خیلی باهاش حرف میزنم بهش یاد دادم اصلا اهمیتی نداره توهم محلشون نزار برا خودت دوست جدید پیدا کن الان ...

جلوی مادرش باهاش حرف بزن بگو شما دختر عمویید مثل خواهرید ،قهر کار خوبی نیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز