2777
2789
عنوان

سرماخوردگی

106 بازدید | 18 پست

سرم سدیم کلراید دارم بنظرتون چندتا تقویتی هم بخرم مطب برام تزریق میکنن دیگه پول ویزیت ندم؟


اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدون نسخه دکتر؟ درست نیستا..

سرماخوردم همیشه همینم دکتر قبلا برام نوشته بود خوب شدم نزدم الان میزنن برام فقط امپول ندارم بریزه داخلش بیحالم

و پولم ندارم برای همون تزریق سرم میبینه پولم باخرید دوتا امپول

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
بهترین درمان همون سدیم کلراید

ببرم میزنن؟و بگم خودشون داخلش امپول تقویتی میریزن؟پول ندارم اخه درحد تزریق سرم و خرید دوتا امپول پول دارم

☹️دکترمیره ادم نزدیک یه میلیون خرج میشه

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
سرم شستشو بینی دیگه من میریزم تو اسپری برای بچه ها میزنم

خب برای تزریق دیگه دکتربهم داده

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز