2777
2789
عنوان

بجای لبوبو 👹

298 بازدید | 16 پست

بیبی کرای بگیریدددد

خیلی کیوت تره 

خوشگل تره

حداقل ببینش نمیترسی 

《این بار از خیابان گذشتم اما دستی نبود که دست‌هایم را بگیرد(هردو در نهایت میمیرند)》۲ سال خوانده خاموش بودم 🥲😂🌸بالاخره عضو شدم 🎀 میگن که شبیه دختر پروفایلمم

یبار نشستم گریه کردم باهاش

لاجَرَم مست و طَرَبناک و قوی بنیادیم..🍃 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  اکانت اصلی‌ م از سال ۹۷ وجود داره، خواستم یه اکانت private جدا هم داشته باشم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظر من لبوبو خوشگل ترهولی هیچکدومو نمیگیرم😂🚶

آخه لبوبو دیگه  خز شده و قیافه ش یه جوریه👹

《این بار از خیابان گذشتم اما دستی نبود که دست‌هایم را بگیرد(هردو در نهایت میمیرند)》۲ سال خوانده خاموش بودم 🥲😂🌸بالاخره عضو شدم 🎀 میگن که شبیه دختر پروفایلمم

چسی جدیده

دیگه جدید نیست خز شد رفت

《این بار از خیابان گذشتم اما دستی نبود که دست‌هایم را بگیرد(هردو در نهایت میمیرند)》۲ سال خوانده خاموش بودم 🥲😂🌸بالاخره عضو شدم 🎀 میگن که شبیه دختر پروفایلمم

آخه لبوبو دیگه خز شده و قیافه ش یه جوریه👹

اره کلا عادت دارن مردم شور هر چیزی رو در بیارن🥲

البته همیشه همینطور بوده

هر چند وقت یبار یچیزی رو بورسه

من یادمه بچگیام ی مدت عروسکایی ک دسشویی میکردن مد شده بود 

ی مدت شن جادویی

ی مدت باربی

ی مدت اسپینر ...

حداقل اون خوشگل و گوگولیه کرومی و استیچ هم نازن لبوبو فقط اسم در کرده وگرنه زشته

با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ❤🤍💚 فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مدافعین کودک همسری وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

اره کلا عادت دارن مردم شور هر چیزی رو در بیارن🥲البته همیشه همینطور بودههر چند وقت یبار یچیزی رو بور ...

ارههه

《این بار از خیابان گذشتم اما دستی نبود که دست‌هایم را بگیرد(هردو در نهایت میمیرند)》۲ سال خوانده خاموش بودم 🥲😂🌸بالاخره عضو شدم 🎀 میگن که شبیه دختر پروفایلمم

حداقل اون خوشگل و گوگولیه کرومی و استیچ هم نازن لبوبو فقط اسم در کرده وگرنه زشته

سلاممم خوبی؟

اره واقعا مردم دیوانه شدن سرش

《این بار از خیابان گذشتم اما دستی نبود که دست‌هایم را بگیرد(هردو در نهایت میمیرند)》۲ سال خوانده خاموش بودم 🥲😂🌸بالاخره عضو شدم 🎀 میگن که شبیه دختر پروفایلمم

اره کلا عادت دارن مردم شور هر چیزی رو در بیارن🥲البته همیشه همینطور بودههر چند وقت یبار یچیزی رو بور ...

وای یادش بخیر چقدر ماهواره اینا رو تبلیغ میکرد چراغ خواب شلمن یادته؟ من هنوزم شلمنم رو دارم

با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ❤🤍💚 فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مدافعین کودک همسری وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

سلاممم خوبی؟اره واقعا مردم دیوانه شدن سرش

مرسی عزیزم تو خوبی

اره من اولش خوشم اومد ولی دیگه عنشو دراوردن هرجا میرم یکی بهش لبوبو اویزونه

با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ❤🤍💚 فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مدافعین کودک همسری وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

وای یادش بخیر چقدر ماهواره اینا رو تبلیغ میکرد چراغ خواب شلمن یادته؟ من هنوزم شلمنم رو دارم

اره یادمه

ولی حالا ک دقت میکنم من هیچ وقت با مد پیش نمی‌رفتم 😂😭

هیچکدوم اون تایمی ک تبلیغ میشد نگرفتم

یا قبل تر بوده یا خیلی بعد تر

مرسی عزیزم تو خوبیاره من اولش خوشم اومد ولی دیگه عنشو دراوردن هرجا میرم یکی بهش لبوبو اویزونه

سلامتی والا منم خوبم


اره همون الان همه چیز شده لبوبو

《این بار از خیابان گذشتم اما دستی نبود که دست‌هایم را بگیرد(هردو در نهایت میمیرند)》۲ سال خوانده خاموش بودم 🥲😂🌸بالاخره عضو شدم 🎀 میگن که شبیه دختر پروفایلمم

سلامتی والا منم خوبماره همون الان همه چیز شده لبوبو

میگم میخوام لوازم تحریر بگیرم چه تمی خوبه به نظرت؟

با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ❤🤍💚 فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مدافعین کودک همسری وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز