سلام عزیزم اصلا نترس . من توی بارداری متاسفانه درگیر زگیل تناسلی شدم .و دکترم گفت درمانی بعد از بارداری باید شروع کنیم .ولی من چون قبلاً تجربه زگیل صورت داشتم و خودم درمانش کر م برای زگیل تناسلی هم همون کارو کردم و صد ذرصددددد از بین میره .واسه من ناجور بودن و بد جا . سرکه سیب از عطاری بگیر و روزی ۴ـ۵بار با گوش پاک کن بمال ب زگیلا .بعد از ۳ـ۴روز ب مدت پنج دقیقه تا ده دقیقه سیر بذار روشون ،ب شدت میسوزه ولی تحمل کن .از روز بعد دوباره سرکه سیب به مدت چند روز و بعد از چند روز سیر بذار .مطمئن باش قبل از ده روز از بین میرن .من ب هر کی توصیه کردم جواب گرفته .