یاد بدبختی هام افتادم
روزایی که هیچ میلی نداشتم برم مدرسه
اه و ناله میکردم میگفتم کاش تعطیل شه
وقتی تعطیل میشد میرقصیدم
وسط کلاس انلاین بازی میکردم
هرکاری میکردم جز درس خوندن
ولی توی املا و قران شاگرد اول بودم
تا بزرگ شدم و دیگه از شرش خلاص شدم😂
روزای شما چجوری گذشت؟؟؟
برای من مدرسه رفتن مثل زنده به گور کردن خودم بود😂😂😂😂😂