2777
2789
عنوان

مهر شد بیاین

94 بازدید | 7 پست

یاد بدبختی هام افتادم

روزایی که هیچ میلی نداشتم برم مدرسه

اه و ناله میکردم میگفتم کاش تعطیل شه

وقتی تعطیل میشد میرقصیدم

وسط کلاس انلاین بازی میکردم

هرکاری میکردم جز درس خوندن

ولی توی املا و قران شاگرد اول بودم

تا بزرگ شدم و دیگه از شرش خلاص شدم😂

روزای شما چجوری گذشت؟؟؟

برای من مدرسه رفتن مثل زنده به گور کردن خودم بود😂😂😂😂😂

هیچ کس کشورشو انتخاب نکرد. هیچ کس چهرشو انتخاب نکرد. هیچ کس قدشو انتخاب نکرد . هیچ کس چشماشو انتخاب نکرد. ولی اهای تویی که به خاطر ویژگی های ظاهری دیگران دیگرانو مسخره میکنی تو بیشعور بودن رو انتخاب کردی🙂🕸🌸🏵🌼🌌

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عاشق درس و مدرسه بودمیادش بخیر بهترین روزای عمرم بود

من برعکس تو بودم

هروقت شعر بوی ماه مهر پخش میشد من میگفتم بوی گند مهر باز امد بوی گند مدرسه بوی بازی های گند مدرسه

هیچ کس کشورشو انتخاب نکرد. هیچ کس چهرشو انتخاب نکرد. هیچ کس قدشو انتخاب نکرد . هیچ کس چشماشو انتخاب نکرد. ولی اهای تویی که به خاطر ویژگی های ظاهری دیگران دیگرانو مسخره میکنی تو بیشعور بودن رو انتخاب کردی🙂🕸🌸🏵🌼🌌

من که خودم دخترم می‌بینم همه خاطراتم زنده میشه دلم می‌خواد بازم برم مدرسه

یاد بازی‌های تو حیاط مدرسه و کل لی لی بازی داخل حیاط

یاد کتاب و درسامون

و کلی چیزای دیگه که می‌افتم دلم می‌گیره

من یه دختر شیرازیم 🎀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز