من یک باز از یک شخصی خوشم آمد و به هم کلاسی م گفتم و بهش گفتم به فردی نگوید او هم این راز را بلند سر کلاس گفت و به گوش آن خانوم رسید و پدرش را آورد من هم از پدر عذرخواهی کردم و این پدر هم من را به حراست گفت حراست هم پدر مادر مرا احضار کرد
به نظرتون تو این ماجرا آن پسر آدم خوبی بوده که این راز را برملا کرده ؟