تنبلی تخمدان دارم و ریزش موی شدید، با دکتر مهرنوش امیری ویزیت انلاین شدم این قرص به همراه پودر اینوفولیک قرص دوفاستون، قرص متفورمین، اسپیرولاکتون برام نوشتن پی ار پی و مزوتراپی هم میرم گفتن امپول بیوتین بپانتین هم بزن
بنظرتون خوبه این نسخه؟ ریزشم قطع میشه؟