2777
2789

محمد قشنگتره

امیرمهدی

و مهران هم همینطور

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسم شوی منه😆خییلیم خوبو خوشگله

چشمای بسته ی تورو با💋بازش میکنم ❤شکسته ی تورو خودم نوازش میکنم! نه میزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی تاوقتی من کنارتم به هرچی میخوای میرسی! خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت ! کاشکه اینو بدونی که میمیرم از نبودنت ! خودم به جای توشبا بهونه هاتو میشمورم جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم 

بعضی اسمای قدیمی رو که میشنوم،میبینم خیلی خوش اوا و قشنگن...ولی چون انگار قدیمی شدن دیگه کسی بهشون توجه نمیکنه.

کاش این اسما دوباره زنده بشن

خالصانه و با تمام وجود از خدا میخوام به هرکس که میخواد،راحت و زود فرزند سالم و صالح هدیه بده😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792