هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان، بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:) کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓..اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️🔥🤟🏻🐺
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
رنج دانستن دمار از جان انسان میبردخوشبحال بی خیالان،جاهلان ،خوش باوران….سوال پزشکی داشتین پاسخگوهستم…اما مشاوره کنکور نه🙃هرکی ازم سوال پرسید جواب گرفت برا دوتا دسته گلام ارزو سلامتی کنه و یه صلوات بفرسته براشون برای ظهوراقا هم یه صلوات جمعا سه صلوات❤️🙏🏻🌺
بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱