2777
2789
عنوان

بعد ظـهور گـوش به فرمـان فرمـانـده ایم‌

| مشاهده متن کامل بحث + 7975 بازدید | 1145 پست


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»🤲

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

🌹🌱

نرگسی مى‌شناسم❤️که عِطرش جهان شمول‌ ، درتاریک ترین و سردترین سرماى زمستان مى‌روید،همان یک گلى است که با آن بهار مى‌شود❗️تمام گل ها در برابر جمالش رنگ مى‌بازند، تمام گل‌ها مگر یک گل❗️یک شاخه گل پَرپَر،یک یاسِ کبود…🥀اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا بهم🤲

اللهم صل علی محمدٍ وال محمدٍ و عجلْ فرجهمْ 

💚💚 اللهم عجل لولیک الفرج 💚💚 در کربلا بی طرفان بی شرفانند تاریخ همان ست حسینی و یزیدی. بامااگه دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه

«اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»🤲

♥️

نرگسی مى‌شناسم❤️که عِطرش جهان شمول‌ ، درتاریک ترین و سردترین سرماى زمستان مى‌روید،همان یک گلى است که با آن بهار مى‌شود❗️تمام گل ها در برابر جمالش رنگ مى‌بازند، تمام گل‌ها مگر یک گل❗️یک شاخه گل پَرپَر،یک یاسِ کبود…🥀اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا بهم🤲

🌹🌱

نرگسی مى‌شناسم❤️که عِطرش جهان شمول‌ ، درتاریک ترین و سردترین سرماى زمستان مى‌روید،همان یک گلى است که با آن بهار مى‌شود❗️تمام گل ها در برابر جمالش رنگ مى‌بازند، تمام گل‌ها مگر یک گل❗️یک شاخه گل پَرپَر،یک یاسِ کبود…🥀اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا بهم🤲
اللّٰهُمَّ‌عَجـِّلْ‌لِوَلِیِڪْ‌الْـفَرَج



جمعه جمعه رفت و من پای قرارت بیقرار
مانده‌ام پای قرارت چشمِ من در انتظار

ای جهاندار و جهان‌ بخش زمان مولای من
بی تو دل دارد به لب سازِ پرستوی بهار

کی دهی آن مژده ی وصلت به این سرگشته‌ را
در میانِ باغ بینم روی مجذوبِ نگار

باز دلتنگی تو ما را به هر جا می کشد
گاه در کرببلا و سامرا سردابِ یار

عصرِ جمعه گریه بر شاهِ شهیدان میکنی
همچو بارانِ بهاری بر کویرِ شوره زار

کی رسد عطرِ نسیمت ای گلِ زهرا بیا

نرگسی مى‌شناسم❤️که عِطرش جهان شمول‌ ، درتاریک ترین و سردترین سرماى زمستان مى‌روید،همان یک گلى است که با آن بهار مى‌شود❗️تمام گل ها در برابر جمالش رنگ مى‌بازند، تمام گل‌ها مگر یک گل❗️یک شاخه گل پَرپَر،یک یاسِ کبود…🥀اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا بهم🤲

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

👨‍👩‍👧
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792