2777
2789
ببخشید اگه استررس داذم بند.ن حالم خوب نیست اچ مدچچو ولی من سختی زیاد مشیدن راه حل سختیتم همینه

ببین فقط بدون داری الکی به بدن خودت آسیب میزنی معده ات داغون میشه و مشکلات جسمی دیگه ای میاد سراغت و یه روز از کرده خودت پشیمون میشی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همینو بگو من عصری اومدم یه قرص بخورم انقد بزرگ بود خورد به گلوم پایین نمیرفت بالا اوردم

خدا نکشت دختر اینقدر بلند خندیدم بچم بیدارشد😂

در مورد آلرژی به پروتئین گاوی اگه سوالی داشتی بپرس شاید بتونم کمکت کنم♥️me_allergy این پیجو حتما دنبال کنید برای آلرژیه🌷       بیگناه پای دار رفت نمیدانست بالای دار هم خواهد رفت! چاقو دسته ی خود را برید و محبت خارها را گل نکرد. همانطور که دوری دوستی نیاورد، در و تخته هم اصلا با هم جور نبودند. بار کج هم چه خوب به منزل رسید. به دعای گربه کوره عجب بارانی امد. کار از محکم کاری عیب کرد.ماه هم چه خوب زیر ابر پنهان ماند. اتفاقا پول خوشبختی آورد و ظلم ماندگار شد. تاریخ انقضای ضرب المثل ها هم به پایان رسید. عجب دنیای عجیبی ست...

خدا نکشت دختر اینقدر بلند خندیدم بچم بیدارشد😂

به خدا مثلا گفتم قرص بخورم یکم حالم خوب بشه هرچی خواستم قورت بدم مگه میشد هرچی آب میخوردم نمی‌رفت پایین 

من موندم این شرکت های دارو سازی راجب گلوی ما چه فکری مردن قرص قد گلوی گاو ساختن   

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

اگه واقعی باشه احتمالا از حال رفته منم از این کارا زیاد کردم

ناراحتش شدم بخدا کاش بیاد بگه حالش خوبه😢

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

چجوری باید تاپیک رو بروز کنم دوباره تو سایت بالا بیاد؟ کامنت بذارید اگه استارترش ببینه بیاد یچیزی بگه 

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

ناراحتش شدم بخدا کاش بیاد بگه حالش خوبه😢

سلام عزیزم ببخشید نگرانتون کردم بیمارستان بستری بودم تازه امروز مرخصی شدم

وزن شروع : ۸۳.۳۰۰ وزن فعلی: ۷۸ 🥰تاریخ شروع: ۱۵/۵/۱۴۰۴.وزن : ۷۵.۵۰۰ تاریخ:۵/۷

من کلی قرص خوردم بمیرم و نمردم فقط سنگ کلیه گرفتم

منم تا امروز بیمارستان بودم روزای خیلی وحشتناکی بود 

وزن شروع : ۸۳.۳۰۰ وزن فعلی: ۷۸ 🥰تاریخ شروع: ۱۵/۵/۱۴۰۴.وزن : ۷۵.۵۰۰ تاریخ:۵/۷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز