2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

60 بازدید | 9 پست

سلام. دیشب ساعت یک شب مدیرم بخاطر مساله ای که توی کار پیش اومده بود پیام های توهین امیدی بهم داد. بهم گفت بدغلطی کردی که فلان کارو کردی و گفت بی‌شعور. البته من جوابشو دادم و گفتم کسی حق نداره با من اینطوری بد حرف بزنه با این همه سابقه که دارم. انقد ناراحت بودم می خواستم امروز سر کار نرم ولی رفتم. اما آنقدر ناراحت بودم از این موضوع که موقع خونه اومدن یه پیام دادم و گفتم نمیام دیگه. چی کار کنم؟؟ واقعا نرم؟؟ 

عزیز دلم من احساسات شما رو درک میکنم بهتره چنین پیامی ارسال کنید 

ببخشید ولی شخصیت من مشکل نداره و کاری که انجام دادم دچار مشکل شده لطفا به جای توهین به شخصیتم راهنمای کنید که چطوری درستش کنم ممنون 

اینجوری هم معدب جواب دادید هم حرمت ها نشکسته 

چرا نرید؟ به خاطر حرف یک نفر که توی عصبانیت زده سده میخواهید موقعیت کاری خودتون رو از دست بدید


اگه حرفی زدم که کمکت کرد میشه برای سلامتی و عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستی...مشکل پوستی داشتی خبرم کن....از آسمون طلا میباره🩵

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیز دلم من احساسات شما رو درک میکنم بهتره چنین پیامی ارسال کنید ببخشید ولی شخصیت من مشکل نداره و کا ...

آخه مشکل اینجاست که بار اولش نیست. هر چی میشه بی احترامی و فحش می ده. اونم من که باسابقه ترین نیروش هستم. این دفعه که ساعت یک شب پیام داد و فحش داد. 

آخه مشکل اینجاست که بار اولش نیست. هر چی میشه بی احترامی و فحش می ده. اونم من که باسابقه ترین نیروش ...

اوه،جدا اگه امکانش هست از اونجا بیرون بیا سلامت روانت در خطره 

اگه حرفی زدم که کمکت کرد میشه برای سلامتی و عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستی...مشکل پوستی داشتی خبرم کن....از آسمون طلا میباره🩵

اوه،جدا اگه امکانش هست از اونجا بیرون بیا سلامت روانت در خطره

تازه بهش گفتم که همش بی احترامی به من می کنی. گفت من مریض نیستم تا اشتباه نکنی بهت بی احترامی نمی کنم. یعنی منو مقصر می دونه 

تازه بهش گفتم که همش بی احترامی به من می کنی. گفت من مریض نیستم تا اشتباه نکنی بهت بی احترامی نمی کن ...

عجب آدمیه 

چطوری این همه وقت تونستی تحملش کنی 

اگه حرفی زدم که کمکت کرد میشه برای سلامتی و عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستی...مشکل پوستی داشتی خبرم کن....از آسمون طلا میباره🩵

عجب آدمیه چطوری این همه وقت تونستی تحملش کنی

هفت سال تحمل کردم. 8 ساعت کار می کنم حقوقم 8 تومنه. تازه توهینم می کنه بهم. مثل آدمای روانی ساعت یک شب پیام داده بهم. که غلط کردی این کارو کردی. بی‌شعور و... 

هفت سال تحمل کردم. 8 ساعت کار می کنم حقوقم 8 تومنه. تازه توهینم می کنه بهم. مثل آدمای روانی ساعت یک ...

خدا بهت صبر بده 

اگه نیاز نداری بیا بیرون جانم 🤗😟

اگه حرفی زدم که کمکت کرد میشه برای سلامتی و عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستی...مشکل پوستی داشتی خبرم کن....از آسمون طلا میباره🩵

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز