2777
2789
عنوان

لاغری من 😕

240 بازدید | 17 پست

قدم ۱۷۲ 

وزنم ۶۱

دو روز پیش خودم رو وزن گرفتم

دوست دارم وزنم رو به ۷۰ برسونم 

راهکار بدین

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۷۰ زیاد نیست


برای من که استخون بندیم ریزه به نظرم ضروریه

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

برای من که استخون بندیم ریزه به نظرم ضروریه

اتفاقا من استخوان بندیم درشته و وزنی که نیاز دارم از چیزی که bmi میگه بیشتر باید باشه وگرنه از ریخت میوفتم

لطفا درخواست دوستی ندید...خصوصا پسر ها🔪مرسی😊

اتفاقا من استخوان بندیم درشته و وزنی که نیاز دارم از چیزی که bmi میگه بیشتر باید باشه وگرنه از ریخت ...

👍

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

منم دقیقا مثل توامقبلا خیلی میخواستم چاق شمانقد هرجا میرم تعریف میکنن دیگه نمیخواممدشدن لاغریم خوب ش ...

کاش از منم تعریف میکردن🥲

به من ک میگن لاغر مردنی 😐

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792