2777
2789
عنوان

ناهار

| مشاهده متن کامل بحث + 396 بازدید | 37 پست
عاشق رب انارم میشه دستور دقیق ترشو بگی؟  البته هر موقع وقت و حوصله داشتی .

دستور رب انار یا لوبیا پلو؟  

لوبیا پلووووووو.   بخور و بدو 😀

یک خیابان کرده مجنونم🌷 تو می دانی کجاست؟/ آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست 🌷یک خیابان دل ربوده از تمام عاشقان 🌷 هست آنجا جای پای مهدی صاحب زمان🌷 یک خیابان گشته تنها جلوه گاه عالمین🌷 یک طرف قبر ابوالفضل یک طرف قبر حسین 🌷کاش در بین دو شاهد عمر پایان می گرفت🌷 کاش جانم را اجل در آن خیابان می گرفت 😢

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

ما بقیه غذای ناهار  رو ،،،دیشبو شام چتر شدیم خونه صابخونه قششششنگ دسمال کشیدم ۱۲شب اومدیم خونه ...

کار درست شما کردید هم صابخونه رو از غذای مونده نجات دادید هم خودتونو😃

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حرف بزنیم

sستاره | 13 ثانیه پیش

پاکسازی چاکرا

kalii | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش