noghreh_67 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 1011 عنوان شده شده 159 بازدید | 13 پست شده رفته باشی خرید بعد توی انتخاب مردد باشیواقعا انتخاب برات سخت باشهمن خودم اره خیلی زیاد یانگوم 1404/06/27 | 00:08 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 117140 آره آخرم هیچ کدوم رو نگرفتم🤧🤕 نود درصد مواقع زندگیم شجاع خلیل زاده بودم،عینک ب چش،خوشحال،گنگ😎ولی خو آفساید بوده🥴
hamta_1020 عضویت: 1403/05/04 تعداد پست: 3757 من همیشه مخصوصا وقتی کارتم پر پول باشه هیچی برام قشنگ نیست کافیه بی پول باشم همه چی برام جذابه لطفا افراد زیر ۲۰ سال وارد تایپیک من نشن با احترام❤️
noghreh_67 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 1011 من همیشه مخصوصا وقتی کارتم پر پول باشه هیچی برام قشنگ نیست کافیه بی پول باشم همه چی برام جذابه جالبه به نکته خوبی اشاره کردی یانگوم
دریا۲۴۷۲۸ عضویت: 1403/10/15 تعداد پست: 1268 من حتی بعد خرید همچنان دودلم لایک نکنید 💗خانم معلم مهربون... متاهل و متعهد
کدوقلقلهزنتنبل عضویت: 1400/11/09 تعداد پست: 20290 نه گرانترین وسیله رو انتخاب می کنم اگه بودجه داشته باشم می خرم در غیر این صورت اولین موردی که چشمو بگیره می خرم دودل نمیشم خدایا شکرت.اینجا ینفرو فقط میشناسم اونم کاش نمی شناختم اعصابم راحتتر بود.برو بابا.....خودتی
noghreh_67 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 1011 من حتی بعد خرید همچنان دودلم جالبه منم اینجوریم یانگوم
noghreh_67 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 1011 نه گرانترین وسیله رو انتخاب می کنم اگه بودجه داشته باشم می خرم در غیر این صورت اولین موردی که چشمو ب ... جالبه یانگوم
noghreh_67 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 1011 همیشه اکثر اوقاتم از خریدم پشیمونم منم اینجوریم گاهی پشیمون میشم یانگوم