دوستان من ۱۵ سالمه ۸۵ کیلوعم یه دختره فلافلی ۲۸ سالشه برق فلافلیش از خونه ماعه فلافلیشم در خونمونه
من گاهی حوصلم سر میرفت میرفتم پیش این مینشستم
یه روز رفتم خونه دوستم این زنگ زد کار داشت بعد گفت ولگرد شدیا هیچی نگفتم اما فهمیدم پرو شده یبار در فلافلی این داداش دوستم از من کوچیک تره ولی دستش خیلی سنگینه هیکلیه خودش رو شوخی با مشت زد به پشت کمر من چند روز بعد پیش این گفتم کمرم درده
بهم گفت تو هم فقط بادیا ( تیکه به هیکلم ) دیروز بهش گفتم که دارم میرم باشگاه و میخام وزنم بیارم پایین دوباره گفت داداش من امیره ۱۱۰ کیلوعه اما هیکلش مثل توعه بازم چیزیش نگفتم بخدا من شکم زیاد ندارم فقط یکم چربی پهلو دارم داداشش درسته همسن منه اما اصلن پهلو هاش و شکمش آویزونه خلاصه که اشتباه کردم بهش از اول رو دادم تازه مل میگیم زشته روزی ۸ ساعت برق مصرف میکنه ما پولشم نمیگیرم خودشم تارف نمیکنه
دیروز دیگه میگفت سیوت میکنم برقی مثلن لیسانسه ولی شعور صفر 😑😑
نظرتون چیه؟