2777
2789
عنوان

لیزر مو

61 بازدید | 1 پست

سلام دوستان برای لیزر کدوم دستگاه بهترع؟؟

سوپرانوتیتانیوم آیس دارای هر ۳ طول موج الکس،دایود، اندیاگ با کولینگ فوق العاده قوی



T ۲۹کمپانی جانته امریکا

سه طول موج الکس. دایود .اندیاگ


اینم هس

کدومشون بهتره

من خیلی خیلی از دستگاه اشنایدر پلاس راضی بودم هم پوستم روشن تر شد هم موهام بدون ضخیم شدن و بدون درد از بین رفت و خیلی زود نتیجه گرفتم تو شهر اصفهان کلینیک ریحان رو بهتون پیشنهاد میکنم

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز