nazli132 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 57 عنوان لیزر مو 61 بازدید | 1 پست سلام دوستان برای لیزر کدوم دستگاه بهترع؟؟سوپرانوتیتانیوم آیس دارای هر ۳ طول موج الکس،دایود، اندیاگ با کولینگ فوق العاده قویT ۲۹کمپانی جانته امریکاسه طول موج الکس. دایود .اندیاگاینم هسکدومشون بهتره 1404/06/26 | 16:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
arshidaabanou عضویت: 1402/09/15 تعداد پست: 1413 من خیلی خیلی از دستگاه اشنایدر پلاس راضی بودم هم پوستم روشن تر شد هم موهام بدون ضخیم شدن و بدون درد از بین رفت و خیلی زود نتیجه گرفتم تو شهر اصفهان کلینیک ریحان رو بهتون پیشنهاد میکنم۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶