من ۱۵ سالمه ۸۵ کیلوعم میخام برم باشگاه
فلافلی یبار داداش دوستم ازم کوچیک تره خیلی هیکلیه و دستش سنگینه زد به کمرم کمرم درد بود دختره فلافلی میگفت تو هم همش بادی پس بعد این داداشش همس منه ولی قدش بلنده ۱۱۰ کیلوعه بعد پرو میگفت اندام امیر ما اندازه توعه بخدا پهلو هاش آویزونه داداشش من مثل اون نیستم خیلی حالمو بد کرد خیلی چرت و پرت میگه
من لباس گشاد میپوشم ولی در اصل شکم زیاد ندارم یکم پهلو دارم استخون بندیمون درشته اما بازم چون قبلن لاغر بودم میخام برم باشگاه دوباره لاغر بشم میدونم چاقم اما این خیلی چرت و پرت میگه کلن من یبار رفته بودم خونه دوستم ابن زنگ زد کار داشت بعد گفت ولکرد شدی 😶 تازه این برق فلافلیش از خونه ماست ۸ ساعت در روز ما پول برق نمیگیرم ازش میگیم زشته دیروز میگفت سیوت میکنم برقی خیلی پرو شده نباید رو بهش میدادم از اول ۲۸ سالشه
نظرتون چیه؟