2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا ببخشه بهتون😍💕

به نام خداوند بخشاینده مهربان/ والعصر/ ان الانسان لفی خسر/ قسم به زمان/ به راستی انسان در زیان بزرگی است. فخر رازى مىگويد: "انسان در دنيا مانند يخ فروشى است كه هر لحظه سرمايه اش آب مىشود و بايد هرچه زودتر آن را بفروشد و گرنه خسارت كرده است." دنيا مانند بازاری است که تمام مردم عمر و توان و استعداد خودشان را در آن عرضه مىكنند و فروش جنس در اين بازار اجبارى است. برندگان واقعی کسانی اند که عمر خود را با خدا معامله میکنند. آنان عمر فانی را باقی میگردانند.

ایییییی نننههههههه گوگولیوووو🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹داری وسوسم میکنی برم شوهر کنم بچه بیارما

حتما این کارو کن چون بهترین حس دنیا مادر شدن قسمت همه ی منتظرا ایشالا منم بعد شش سال بچه دار شدم 

حتما این کارو کن چون بهترین حس دنیا مادر شدن قسمت همه ی منتظرا ایشالا منم بعد شش سال بچه دار شدم

الهیییی چقدر خوب 🥹

خیلی ناز و گوگولی هست

هنوز کوشولو هستم من وگرنه پلن اولم هست🫠😂

شاید در جهانی دیگر... :)🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز