2777
2789

بله با همسن و سالت بپر دختر جون دهه ۶۰ ایا رو بذار برای هم دوره خودشون یا نهایت هفتادیا عه

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من و شوهرم ۱۴ سال تفاوت داریم 

اون دهه شصته من هشتاد

یعنی فکر میکنم میخواستم با یکی همسن خودم  نمیتونستم

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

نه اصلا عزیزم . خودم دهه شصتیم همسرم دهه پنجاه. و واقعا اخلاق و درک و شعور  و رفتارش و بیانش مردونست و به دلم خیلی میشینه 

و پروردگارت را بپرست تا لحظه ی مرگت فرارسد❤آیه ۹۹سوره حجر

یعنی مردهای متاهل رو؟

نه نه

منظورمه اون معیار هایی و ویژگی هایی که مد نظرمه را بیشتر در مرد های دهه 60 و اینا میبینم 

کاری اصلا به مجرد و متاهلی ندارم

کلی میگم

نه نهمنظورمه اون معیار هایی و ویژگی هایی که مد نظرمه را بیشتر در مرد های دهه 60 و اینا میبینم کاری ا ...

خب شما داری سن چهل سالگی مردهای دهه ۶۰ رو می بینی

لزوما اونا هم به سن جوون های هم دهه خودت بودن، این ویژگی ها رو نداشتن

خب شما داری سن چهل سالگی مردهای دهه ۶۰ رو می بینیلزوما اونا هم به سن جوون های هم دهه خودت بودن، این ...

فیلم بچه مهندس را تاحالا دیدی

مثلا از ویژگی های جواد جوادی خوشم میاد که اینها را بیشتر دهه 60 دیدم 

نمیدونم حرفم اشتباس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز