2777
2789
عنوان

استخدام شدم

137 بازدید | 17 پست

سلام من امروز در یک شرکت به عنوان مهندس در بخش اداری کارخونه کوچیکی که راهشم خیلی دور نیست به خونمون استخدام شدم، حقوقش وزارت کار هست و اینکه 

من سابقه ای نداشتم و هنوز یک ترمم هم مونده 

حالا من قراره دوره یک ماهه برم تا یاد بگیرم 

اما یک نیروگاه بزرگ که راهش خیلی بهتر از اینه میتونم برم که اما کارش مرتبط با رشتم نیست ولی همون سیستمیه اما غیر مرتبط شما بودید انتخابتون چی بود؟ 

به نظرتون نیروگاهی که مزایا بهتری داره ولی غیر مرتبط بود میرفتید 

یا یه چند مدت این کار مرتبط با حقوق کمترو میرفتید؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب خب به مناسبت شیرینی استخدامی اسی نفری ۱۰ تومن شارژ برای نی نی سایتی ها 

تبریک میگم جانم موفق باشی

کاش با آب اشک چشممون آتیشت رو خاموش کنیم که ما بچه هات هرچقدر هیچی نداریم اندازه یه خلیج گریه داریم ما که سوختیم و نساختیم به امیده روزی که همه باهم بسازیم :(

الان شرط اول پول هست اصلا مهم نیست مرتبط هست یا نه بعدا اگه با شرایط بهتر و مرتبط پیدا کردی برو ا ...

عه 

اخه اینجا محیطشو دوست دارم اما حقوقش کمه یکم

و مسیرش خیلی بد ماشین میخوره بهش

منم مثلا میگم یه سال حداقل مرتبط برم چون رشتمم دوست دارم

صدرصد مرتبط بهتره. یه دوره کاراموزی میری اولش سخته حقوق کم ولی کم کم راه میفتی حقوقت زیاد میشه. غیر ازین. همیشه نزدیک بودن به خونتون یه مزایاست. راه دور مکافات و دردسر

خب خب به مناسبت شیرینی استخدامی اسی نفری ۱۰ تومن شارژ برای نی نی سایتی ها تبریک میگم جانم موفق باشی

عزیز دلی ممنونم از شما 

والا حقوق فعلا نگرفتم 😂😂

بگیرم حتما شارژ میزنم برات

صدرصد مرتبط بهتره. یه دوره کاراموزی میری اولش سخته حقوق کم ولی کم کم راه میفتی حقوقت زیاد میشه. غیر ...

مرسی ممنون از راهنماییتون

نزدیکه بیست دقیقه س اما بد مسیره مثلا ماشین نمخوره بهش

یا باید با اسنپ رفت یا با شخصی خودت

سرویسش هم ک تایم رفت و امدت باهاشون یکی نیست


عزیز دلی ممنونم از شما والا حقوق فعلا نگرفتم 😂😂بگیرم حتما شارژ میزنم برات

نه عزیزکم چه حرفیه شوخی میکنم انشاالله موفق باشی 

کاش با آب اشک چشممون آتیشت رو خاموش کنیم که ما بچه هات هرچقدر هیچی نداریم اندازه یه خلیج گریه داریم ما که سوختیم و نساختیم به امیده روزی که همه باهم بسازیم :(

مرسی ممنون از راهنماییتوننزدیکه بیست دقیقه س اما بد مسیره مثلا ماشین نمخوره بهشیا باید با اسنپ رفت ی ...

گفتی راهش دور نیست که از خونتون؟ در کل دوران کاراموزی موقته. به یک سال بعدش فکر کن که جا میفتی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز