2777
2789
عنوان

به دادم برسید🥹

152 بازدید | 20 پست

حس میکنم شوهرم برام تکراری شده حس میکنم آزاد نیستم توی قفسم دلتنگ گذشته هستم انگار احساساتمو از دست دادم ۲۸سالمه بیکارم لیسانس مدیریت شوهرم ارشد داره پرستاره دوجا کار میکنه یه شغل ازادم داره کلی برا آیندمون زحمت میکشه ۳۵سالشه خونه ماشین زمین هم داره خیلی حمایتم میکنه و بهم بها میده از گل نازکتر بهم نمیگه قدشم ۱۷۲ قیافه بسیار معمولی من از لحاظ قیافه سرترم اون از لحاظ تحصیلات و سواد وشغل از من سرتره

من لرستانیم اون تبریز یکساله عقدیم تازگیا حس میکنم برام تکراری شده حس زندونی بودن تو قفس دارم دلم میخواد مجرد میبودم انگار ازادتر بودم حس میکنم واسه ازدواج عجله کردم دلم خیلی گرفته بگین چیکار کنم توروخدا😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشی زده زیر دلت . یا نباید ازدواج کنی یا کردی دیگه نباید اونو با بقیه یا زندگیتو با مجردیت قیاس کنی

ببین ابجی مث کسی که مغزش مریض شده منم اینجوری شدم بگید چیکار کنم🥹

عزیزم فکرای بی خود نکن اگه مردت آدم خوبیه و همه امکانات رفاهی رو هم داره بشین زندگیتو بکن و خداروشکر کن خیلی ها در حسرت موقعیت شما هستن

شما هم بیکار نمون سنت مناسبه برای خودت یه کاری دست و پا کن و از زندگیت لذت ببر

زندگی خودت تکراری شده به اون پسره ربط ندارهسعی کن شاغل شی یا یه چیزی که زندگیتو یکم از یکنواختی بیرو ...

میخوام برم سرکار تو یه شرکت بنظرت حالم خوب میشه؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز