2777
2789
عنوان

دوستانه

| مشاهده متن کامل بحث + 19609 بازدید | 3139 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فیلی چی شده؟

پاش شکسته عکشو که تو کچ بود گذاشته بود. مثل اینکه با خواهرزاده اش کشتی گرفته اینجورز شده

حالم خوب است... اما در حالت خنثی به سر میبرم...نه خوشحالم...نه ناراحت
دقیقا منم الان مجردم وای یعنی امید داشته باشم ازدواج کردم درست بشه؟😍😍😍

حتما درست میشه عزیزم😍😍😍

معجزه ها داره این ازدواج😂😂😂

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔
ایشالله عزیزم جاش خالیه...

خيلى،، واقعا آدم با اورانوس و فیلی دلش شاد میشه 

یک خیابان کرده مجنونم🌷 تو می دانی کجاست؟/ آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست 🌷یک خیابان دل ربوده از تمام عاشقان 🌷 هست آنجا جای پای مهدی صاحب زمان🌷 یک خیابان گشته تنها جلوه گاه عالمین🌷 یک طرف قبر ابوالفضل یک طرف قبر حسین 🌷کاش در بین دو شاهد عمر پایان می گرفت🌷 کاش جانم را اجل در آن خیابان می گرفت 😢
آره طفلی😢😢 گناه داشت چقدرم درد داره الان☹☹

درد داره؟ بمیرم الهی واسش 😭 

یک خیابان کرده مجنونم🌷 تو می دانی کجاست؟/ آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست 🌷یک خیابان دل ربوده از تمام عاشقان 🌷 هست آنجا جای پای مهدی صاحب زمان🌷 یک خیابان گشته تنها جلوه گاه عالمین🌷 یک طرف قبر ابوالفضل یک طرف قبر حسین 🌷کاش در بین دو شاهد عمر پایان می گرفت🌷 کاش جانم را اجل در آن خیابان می گرفت 😢
پاش شکسته عکشو که تو کچ بود گذاشته بود. مثل اینکه با خواهرزاده اش کشتی گرفته اینجورز شده

بچه ها گفتن بهم،،عکس پاش گذاشته یعنی؟ اوه کشتی بوده یا کشتی کج؟

یک خیابان کرده مجنونم🌷 تو می دانی کجاست؟/ آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست 🌷یک خیابان دل ربوده از تمام عاشقان 🌷 هست آنجا جای پای مهدی صاحب زمان🌷 یک خیابان گشته تنها جلوه گاه عالمین🌷 یک طرف قبر ابوالفضل یک طرف قبر حسین 🌷کاش در بین دو شاهد عمر پایان می گرفت🌷 کاش جانم را اجل در آن خیابان می گرفت 😢
ایشالله عزیزم جاش خالیه...

جیدا اینکه گفتی محلول رو زود به زود درست کنی فکر نمیکنم ربطی داشته باشه. من چون موهام کوتاهه اولین بار که محلول درست کردم دقیقا برای ۵ هفته ام کافی بود. تو این ۵ هفته هفته اول هیچ تغیری نداشتم سه هفته بعدش ریزشم شدید شد هفته ۵ ام که اخرای محلولم بود ریزشم قطع شد. بعد از  اون دو بار دیگه درست کردم اولی واسه سه هفته بود دومی رو هنوز دارم. بازم ریزشم خیلی کم بود. ریزشم ده روزه که زیاد شده یعنی از وسطای محلولم. موهایی که میریزه ۵۰ درصدشون اینقدر ضعیف و بی جونن که واقعا باید دقت کنی تا ببینیشون. امیدوارم به جاشون موهای قوی در بیاد

موهایی که از تو میریزه ضعیفن؟

حالم خوب است... اما در حالت خنثی به سر میبرم...نه خوشحالم...نه ناراحت
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز