سلام خانما صب بخیر .میگم من شوهرم قبلا دو دختر داشته .میشناختمش خودم .ولی خب قبل اینکه با من ازدواج کنه کات کردن .حالا چن شب پیش حس کردم شمارش رو گوشیش افتاد ولی زود گوشیو برداشت از جلوم .تا اینکه دیشب وصل شد به بلوتوث ماشین شماره اون زنه افتاد رو مانیتور. گفتمش خودت بگو جریان چیه .گفت حقیقت اینه چن وقته زنگ میزنه پول میخواد ازم .حالا اینم جوابش داده گفتمش خو بلاکش میکردی . ۴بار گفت زنگ زده . حالا چیکار کنم بنظرتون از دیشب بیدارم نمیدونم چیکنم تورو خدا کمک کنید