الان نه دوست سمی دارم نه چیزی همرو بلاک کردم
جالب اینه همسایمونه دقیق میدونم کی برم سوپر مارکت که نبینمش 🤣🤣🤣یکی دیگه هم زنگ زده بود پیامش اومد مطمعنم فهمیده بلاکه بهتر اصلن
تازه مدرسه ها میخاد باز شه دارم میرم دبیرستان باید جا باز میکردم برای سم های جدید 😂😂به خودم افتخار میکنم که بعد ۹ سال خطش زدم بلاخره اون یکیم بعد ۳ سال راهنمایی هم حسود بودن هم سم هم دیوانه