دوستان من واقعا ادم خود خواهیم. امشب رفتیم با شوهرم مرکز خرید واسه خودم یه لباس حاملگی خریدم البته شوهرم چند روز پیش از لباس و کفش و هرچیزی که فکرشو کنید خریده بود. بعد که لباسو خریدم به شوخی گفتم روزت مبارک ناراحت شده بود که بهش نگفتم چی واست بگیرم کادو روز مرد
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
دوستان منو از عذاب وجدان دراوردید ممنون🙏🏻 من تبریک گفتم چون همه چیز نو خریده بود وواقعا چ ...
گناه داره شوهرت😕😕😕 راستمیگه مگه حتما باید چیزی لازم داشته باشه؟ خب یه تعارف میزدی حالا حتماااااااا براش کادو بخر هرجوری که خودت میدونی و به نحو احسن از دلش دربیار. خودتو بذار جاش
تا غزل هست دل غمزده ات مال من است........من به دنبال تو، چشم تو به دنبال من است........