2777
2789
عنوان

دلم بد گرفته 😭

307 بازدید | 23 پست

الان که دارم مینویسم دقیقا ساعت ۴ صبحه و حالم بده نه به این زندگی امیدی دارم نه به خدا حالم امروز خوب بود ولی یه چیزی حالمو بد کرد و از ساعت ۱۰ زدم زیر گریه 

تا الان به خدا میگفتم آخرش فقط منو تو شدیم و الان هیچ کسی نیست فقط میخواستم بگم توی این دنیا حتی پدر و مادرم میتونن بزرگ ترین زخمارو بهت بزنن واقعا بریدم دیگه بعد سال ها از یه نفری خوشم اومد به خدا گفتم هیچ و هیچ تر شد خواهرم ازدواج نکرده امروز پدرم بهم گفت یه‌ پسر خوب پیدا کن ازدواج کن منم دارم میبینم دوستام همه خواستگار دارن اما من نه نمیدونم شایدم خدا دیگه باهام کاری نداره خسته‌ام دیگه نمیتونم میخواستم خود.کشی کنم ولی دیدم دلشو ندارم چجوری آخه امشب به خدا گفتم خدایا جون منو بگیر من بمیرم ولی به جاش به یه سرطانی کمک ‌کن الان برای چی من زنده ام برای کی دیگه خیلی تنهام هستم ...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چون تقوا و صبر خیلی مهمه اگه نداشته خودتو بخاطرش ناراحت نکن

البته ازدواج سنتی بد هم کردن خوب نیست مثل خودم

شاید اگه به انتخاب خودم بود با مردی ازدواج می کردم که روحیاتش بهم بخوره نه مثل همسرم که همش اذیت اینو واون میکنه و براشون داستان درست میکنه

من میگم طرف هیچی نداشته باشه ولی باخدا باشه از خداش حداقل بترسه که اگه بی کس هم شدی سواستفاده نکنه 

اونجا که مولانا میگه:  هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم؛  تا هر دو‌ دروغ گفته باشیم.  🌚✨️️

چون تقوا و صبر خیلی مهمه اگه نداشته خودتو بخاطرش ناراحت نکنالبته ازدواج سنتی بد هم کردن خوب نیست مثل ...

درست میگی عزیزم موافقم باهات ولی به خدا میگم توی این جهان فقط خواسته من برای تو زیادی میکرد

درست میگی عزیزم موافقم باهات ولی به خدا میگم توی این جهان فقط خواسته من برای تو زیادی میکرد

نمیدونم 

من خودم از ازدواجم خیلی پشیمونم خیلی 

اگه خواستی ازدواج کنی تو تحقیق کردن حتما به حرفای طرف دقت کنید اگه دشمنش هم هست برو ببین سرچیه

انقدر پشیمونم .مادرم اهمیت نداد چون به طاهرشون نگاه کرد همه ادمها جلسه اول ماه اند ماه ..بعد عیب وایرادا تازه نمایان میشه .به یه سال نرسید تازه فهمید چرا فلانی اون حرفو درموردشون زد..

اونجا که مولانا میگه:  هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم؛  تا هر دو‌ دروغ گفته باشیم.  🌚✨️️

نمیدونم من خودم از ازدواجم خیلی پشیمونم خیلی اگه خواستی ازدواج کنی تو تحقیق کردن حتما به حرفای طرف د ...

مرسی عزیزم امیدوارم زندگیت همیشه به کامت باشه و موفق باشی اره درست میگی باید تحقیق کرد نگران نباش از خدا میخوام زندگیت هر روز قشنگ تر بشه غصه نخور

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792