2789
عنوان

درد...

1290 بازدید | 5 پست
برای کسی که تازه چندبارنزدیکی داشته واحساس دردشدید وسوزش داشته باشدطبیعی هست ؟
تاکی این دردادامه دارد؟
خدای مهربونم شکرت که همیشه بامن هستی … ممتاسفم ,منوببخش ,متشکرم,دوست دارم
آره طبیعی هست من که خیلیییییییییییییییییی اذیت شدم حتی موجب سرد مزاجی شدید تو من شده بود

موقعی که برای بچه اقدام میکردم از ژل لوبریکانت استفاده کردم که خیلی کمک کرد

حتما از این ژل استفاده کن که اذیت نشی
*****ذهنم آشفته، خواب هایم پریشان، خنده هایم فتوشاپی ، درد و دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ ! میزان همدردی ها هم با نظر !!! و تکرار پشت تکرار... *******

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره عزیزم ممکنه طبیعی باشه اما میتونین کاری کنین که کمتر بشه 1-وقتی که وقعا نیاز اشتی و دلت خواست نزدیکی کنید . 2- همسرت انقدر نوازشت بکنه که شما تحریک بشی و دهانه وازن خیس بشه .3- به مرور عمل دخول انجام بشه که دردناک نباشه. 4- مهمتر از همه این که شما به این که ممکن دردت بگیره فکر نکنی و آرامش داشته باشی و بدنت منقبض نباشه و به لذتی که میبری فکر کنی.
بالاخره مامان شدم..........................
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز