لعنت به من اگه یه بار دیگه چه آفلاین و چه آنلاین بیام این سایت یعنی فحش زشتِ زشتتت به من اگر دیگه بیام این سایت اگر منو دیدید ک نمی بینید دیگه فحش زشت بدیددد
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
لعنت به من اگه یه بار دیگه چه آفلاین و چه آنلاین بیام این سایت یعنی فحش زشتِ زشتتت به من اگر دیگه بیام این سایت اگر منو دیدید ک نمی بینید دیگه فحش زشت بدیددد
لعنت به من اگه یه بار دیگه چه آفلاین و چه آنلاین بیام این سایت یعنی فحش زشتِ زشتتت به من اگر دیگه بیام این سایت اگر منو دیدید ک نمی بینید دیگه فحش زشت بدیددد
لعنت به من اگه یه بار دیگه چه آفلاین و چه آنلاین بیام این سایت یعنی فحش زشتِ زشتتت به من اگر دیگه بیام این سایت اگر منو دیدید ک نمی بینید دیگه فحش زشت بدیددد
ترکی یاد بگیر من رفتم فارسی هم حرف میزدن و مشکلی برام پیش نیومد البته من مسافر بودم ولی در کل یادبگیر
عزیزان من این روزا ادبیاتم رو کاملا از دست دادم لطفا از بحث کردن های بی مورد با بنده بپرهیزید تا شرمندتون نشم تمام کاربری های کردستان زیبا متعلق به منه
آره پاییز و زمستون خیلی سردهبهار و تابستون اکثرا ملایم و خنکه
ولی خیلی خوشگله
لعنت به من اگه یه بار دیگه چه آفلاین و چه آنلاین بیام این سایت یعنی فحش زشتِ زشتتت به من اگر دیگه بیام این سایت اگر منو دیدید ک نمی بینید دیگه فحش زشت بدیددد
ترکی یاد بگیر من رفتم فارسی هم حرف میزدن و مشکلی برام پیش نیومد البته من مسافر بودم ولی در کل یادبگی ...
حوصله یاد گرفتن زبان جدید ندارم
لعنت به من اگه یه بار دیگه چه آفلاین و چه آنلاین بیام این سایت یعنی فحش زشتِ زشتتت به من اگر دیگه بیام این سایت اگر منو دیدید ک نمی بینید دیگه فحش زشت بدیددد