2789
عنوان

تولد دوستمه😍

283 بازدید | 16 پست

چند روز دیگ تولد دوستمه و تقریبا یکساله همدیگرو ندیدیم اما در ارتباط بودیم پیشنهاد دادم باهم بریم بیرون حالش زیاد خوب نبود دوست دارم یکم خوشحالش کنم و ی کادویی واسش ببرم،من بیرون برم هرچی خوشم بیاد میگیرم و الان کلی وسیله نو تو خونه دارم ک حتی یکبارم استفاده نکردمو همونطور تو کارتن یا بسته بندیش هست

ماگ دارم،کیف دوشی و کیف پول ست،کراپ،شال چندتا دارم نو همینطور تو بسته بندیشه

ادکلن(البته نمیدونم سلیقش تو ادکلن چیه)

نمیدونم کدومو ببرم واسش اگ چیزهای دیگ هم ب ذهنتون میرسه ک بهتره بگید ی شاخه گلم قراره بگیرم واسش

البته اینم بگم تولدم تماس گرفت و تبریک گفت

دل مرنجان ک ز هر دل بخدا راهی هست❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه نظر من ایرادی نداره اگر چیزایی که دارین و استفاده نشده بهشون بدید با گل عالیه دیگه

ممنون عزیزم

اره اصلا استفاده نکردم ی طبقه کمدم پراز وسیله هاییه ک استفاده نکردم و صرفا چون دوسشون داشتم گرفتم

الان موندم کدومو ببرم

دل مرنجان ک ز هر دل بخدا راهی هست❤
نمیشه منم دوستت باشم🥺😂

چرا نشه😂💗

حااا تو دوست داشتی کدوم از وسیله های بالارو کادو بگیری

فرنچ پرسم اضافه کن ب وسیله ها

دل مرنجان ک ز هر دل بخدا راهی هست❤
به نظر من شال بدهتاپیک بلاگرمو میشه ببینی

باشه عزیزم

شال یکم سبک نیست؟یا همراهش یچیز دیگ هم بذارم مثلا شال و کراپ چون ست همن باهم گرفتم

دل مرنجان ک ز هر دل بخدا راهی هست❤
باشه عزیزمشال یکم سبک نیست؟یا همراهش یچیز دیگ هم بذارم مثلا شال و کراپ چون ست همن باهم گرفتم

اره اینطوری بهتره اگه زحمتت نیست عکسشم بزار

یه شب مثل موج به دریا زدی .میگفتی میام عجب اومدی!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز