2777
2789
عنوان

درس نمیخونم

100 بازدید | 7 پست

پشت کنکوریم سه ماهه میخوام شروع کنم همش یکن میخونم ول میکنم سر چمع توی این سه ما شاید ۱٠ ساعت خوندم گوشیم حتی وقتی میزارم کنار درس نمیخونم میرم سمت کارای دیگه نمیدونم چکار کنم رتبم امسال صد هزار شد باید بمونم پشت کنکور و درس بخونم تک فرزندم هستم و باید موفق بشم به هزار تا دلیل دیگه هر راهی رو میرم میخورم به بن بست

ببین اولش برای همه سخته ولی خب اگه برنامه بچینی و خودتو مجبور کنی طبق اون پیش بری ناخوداگاه ساعت مطالعه ات زیاد میشه و دیگه نشستن سر درس اونقدرا هم برات سخت نیست ، میتونی مشاور بگیری که روی کارت نظارت داشته باشه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین اولش برای همه سخته ولی خب اگه برنامه بچینی و خودتو مجبور کنی طبق اون پیش بری ناخوداگاه ساعت مطا ...

مرسی دوستم 

مشاور خیلی دتشتم ولی نمیخوندم گزارش کار فیک میدادم یا اگه میخوندم ۲ ساعت میخوندم الکی میگفتم پنج ساعت خوندم همشم عوض میکزدم ادم تا خودش نخواد نمیشه

دانشگاه هیچی نداره ،هیچی آخرش فقط عمرتو از دست میدی برو دنبال یه کاری ،حرفه ای بحاش پول بده آزاد یا ...

اگه بخونی رشته خوبی بری که کنکوری ی سکوی پرتاپه من از کارای ازاد خوشم نمیاد سرمایه هم ندارم خجالت میکشم کلا هر کاریو انجام نمیدم خودمم بخوام اصن بابام نمیزاره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز