2789
عنوان

خانواده سمی

213 بازدید | 5 پست

مادرم که جگرمو سوزونده 

اما خب بابام چند صباحی کار خاصی نداشت باهام 

بعد دیشب خونشون بودم 

موقع خداحافظی یه رفتار خیلی ناشایست انجام داد و بعد من رو به همه رفتارش رو نشون دادم یعنی دو تا ابجیم و مامان و داداشم 

گفتم خیلی بی ادبی کردید 

بعدم رفتم از خونه بیرون 

حالا امروز ابجیم زنگ زده تو که رفتی بیرون بابا یکساعت گریه میکرد که من کاری نکردم !!!!!!!!!!!! 

اصلا آنقدر زننده و تابلو بود ک نمیشد حاشا کرد یا من بگم بد فهمیدم 

یعنی اینا استاد حاشا کردنن یعنی یه بلایی سر آدم میارن بعد برای اینکه جلو بقیه ضایع نشن نقش قربانی بازی میکنن،

حالا مامانم هر کدوم از داداشام یا زنداداشای دیگه ببینه این حرف و کار من میشه نقل مجلسش 

که این دختره با باباش بد رفتاری کرده 

و همه رو بر علیه من میتازونه 

از همشون بدم اومده 

حالا منم شوهر ندارم یعنی جدا شدم با پسرم زندگی میکنم 


...
چندروز یکبار برو یکساعت بشین بردگرد تموم

من همون هفته ای یکبار میرفتم جالبه که تمام مدت تو آشپزخونه میشیم ک از نیش و کنایشون در امان بمونم اما بازم تا یه صدم ثانیه چشمشون بهم میخوره باید یه زهری بریزن 

...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز