2777
2789
عنوان

13 بدر

158 بازدید | 11 پست

خانوما 13 بدر با خانواده شوهرتون هستین یا خودتون؟کجا میرین؟غذا به عهده کیه؟

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودمون،غذا باعهده بابام،آخه رستوران داره،ماهم خوراکی و تنقلات میخریم

.فقط یک زن می تواند آشپزی کند، در عین حال هم عاشق باشد،هم دلتنگ بشود،هم کتاب بخواند،هم گریه کند و هم انگار که اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.
شوهرم. امسال شمالیم اگه خدا بخواد. دنگ دنگ!!!!

سه  فروردین چه روزیع؟؟اگه دوست داشتی بگو

.فقط یک زن می تواند آشپزی کند، در عین حال هم عاشق باشد،هم دلتنگ بشود،هم کتاب بخواند،هم گریه کند و هم انگار که اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.
سه  فروردین چه روزیع؟؟اگه دوست داشتی بگو

تولد دخترم بوده. 

الان دو سالشه. بعد دو سال انتظار خدا بهم داد.

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز